ΑΓΩΝΑΣ ΜΙΖΑΝΟ.
Η σημερινή νίκη για τον Lorenzo είχε διττή σημασία, καθώς επιτεύχθηκε με την νέα "Race-Blu" εμφάνιση της Yamaha! Ο αγώνας, όπως όλοι είδαμε, ξεκίνησε σε δραματικές συνθήκες με τον Abrahamνα προκαλεί τον κυματισμό των κίτρινων σημαιών, ενώ τα φώτα παρέμεναν αναμμένα.Ένταση και μπέρδεμα ακολούθησε, ενώ μέσα σε αυτό το χάος ήταν ο Pedrosa αυτός που αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από το τέλος του grid.... η κακή ημέρα για τον Ισπανό είχε φανεί ήδη από την αρχή!
"Το Σ/Κ ήταν πολύ δύσκολο, διότι εγώ κι ο
Dani ήμασταν πολύ κοντά στις κατατακτήριες και στο ζέσταμα", δήλωσε ο μεγάλος νικητής του
Misano "Δυστυχώς σήμερα ήταν πολύ άτυχος όμως... πρώτα με τα φώτα στην αρχή του αγώνα και στην συνέχεια με τον
Barbera να τον βγάζει εκτός. Στην Ολλανδία ήμουν εγώ ο άτυχος, ενώ σήμερα αυτός... τα πάντα μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα και το προβάδισμα που έχουμε αποκτήσει και οπωσδήποτε είμαστε πολύ πιο ήρεμοι σε σχέση με πριν τον αγώνα. Ο τελευταίος ήταν δύσκολος για όλους, γιατί οι κατατακτήριες από μόνες τους δεν ήταν αρκετές για να στήσουμε το πλαίσιο, τα ηλεκτρονικά και όλα να είναι έτοιμα για τον αγώνα. Επίσης έκανε ζέστη στον αγώνα και η πρόσφυση ήταν λιγότερη. Παραλίγο μάλιστα να πέσω στην πρώτη στροφή, στο ξεκίνημα του 3ου γύρου, αλλά κατάφερα και το έσωσα!"
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΓΩΝΑ.
1 | | Lorenzo, Jorge | Yamaha Factory Racing | 25 |
2 | | Rossi, Valentino | Ducati Team | 20 |
3 | | Bautista, Alvaro | San Carlo Honda Gresini | 16 |
4 | | Dovizioso, Andrea | Monster Yamaha Tech 3 | 13 |
5 | | Spies, Ben | Yamaha Factory Racing | 11 |
6 | | Μπράντλ, Στέφαν | LCR Honda MotoGP | 10 |
7 | | Hayden, Nicky | Ducati Team | 9 |
8 | | Rea, Jonathon | Repsol Honda Team | 8 |
9 | | De Puniet, Randy | Power Electronics Aspar Moto GP | 7 |
10 | | Πίρρο, Μαίκλ | San Carlo Honda Gresini | 6 |
11 | | Edwards, Colin | Forward Racing Moto GP | 5 |
12 | | Hernandez, Yonny | Avintia Blusens Moto GP | 4 |
13 | | Έλισον, Τζέιμς | Paul Bird Motorsport | 3 |
14 | | Petrucci, Danilo | Ioda Racing Project Moto GP | 2 |
15 | | Salom, Luis | RW Racing GP | 1 |
16 | | Εσπαργκάρο, Αλεξ | Power Electronics Aspar Moto GP | 0 |
17 | | Crutchlow, Cal | Monster Yamaha Tech 3 | 0 |
18 | | Pasini, Mattia | Speed Master Moto GP | 0 |
19 | | Barbera, Hector | Pramac Racing Team | 0 |
20 | | Pedrosa, Daniel | Repsol Honda Team | 0 |
21 | | Abraham, Karel |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.
1 | | Lorenzo, Jorge | 270 |
2 | | Pedrosa, Daniel | 232 |
3 | | Stoner, Casey | 186 |
4 | | Dovizioso, Andrea | 163 |
5 | | Crutchlow, Cal | 122 |
6 | | Rossi, Valentino | 120 |
7 | | Bautista, Alvaro | 118 |
8 | | Μπράντλ, Στέφαν | 115 |
9 | | Hayden, Nicky | 93 |
10 | | Spies, Ben | 77 |
11 | | Barbera, Hector | 60 |
12 | | De Puniet, Randy | 48 |
13 | | Εσπαργκάρο, Αλεξ | 45 |
14 | | Abraham, Karel | 25 |
15 | | Hernandez, Yonny | 25 |
16 | | Πίρρο, Μαίκλ | 24 |
17 | | Edwards, Colin | 22 |
18 | | Έλισον, Τζέιμς | 17 |
19 | | Pasini, Mattia | 13 |
20 | | Petrucci, Danilo | 11 |
21 | | Σίλβα, Ιβάν | 11 |
22 | | Elias, Toni | 10 |
23 | | Rea, Jonathon | 8 |
24 | | Rapp, Steve | 2 |
25 | | Salom, Luis | 1 |
| | Battaini, Franco | 0 |
| | Yates, Aaron | 0 |
| | Βερμέουλεν |
| |
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΡΟΣΙ ΓΙΑ ΣΙΜΟΝΤΣΕΛΙ.
"Όσο πέρασε ο καιρός, γίναμε αντίπαλοι γιατί ο Σικ μεγάλωνε. Λίγο πριν από το τέλος της πρώτης χρονιάς του στο MotoGP, είχε γίνει γρήγορος και είναι κρίμα που έφυγα για τη Ducati με όλα αυτά τα προβλήματα, γιατί όταν ξεκίνησε να οδηγεί καλά, εγώ ήμουν άθλιος. Οπότε δεν είχαμε ποτέ τη δυνατότητα να "μονομαχήσουμε" όπως συνηθίζαμε στην Κάβα, να διεκδικήσουμε την ίδια θέση στον τελευταίο γύρο. Πραγματικά ήταν κρίμα. Θα είχε πλάκα".
Ήταν ένας γλυκός άνθρωπος. Μπορούσε να γίνει και πραγματικά ενοχλητικός, πεισματάρης και στην πίστα ακόμα κι αν ήσουν φίλος του, έβρισκε πάντα τρόπους να σε εκνευρίσει. Νομίζω πως σκεφτόταν: "Είμαι σπουδαίος αναβάτης εν αντιθέσει με όλους αυτούς. Πληρώνω για τα μειονεκτήματα που έχω εν αντιθέσει με αυτούς τους νάνους, αλλά τουλάχιστον στις μάχες ένας εναντίον ενος έχω το πλεονέκτημα του βάρους. Συνήθιζε να τα κάνει "σκ..τά και οι άλλοι οδηγοί, ειδικά ο Στόνερ και ο Λορένθο εκνευρίζονταν, γιατί τον φοβούνταν".
"Μερικές φορές ο Σικ ήταν υπερβολικός στον τελευταίο γύρο. Ήταν πολύ γρήγορος το 2011. Στο τέλος τον έβλεπες και έμοιαζε με τσο..ανι, αλλά τον γνώριζα καλά και μπορώ να σας πω ότι ήταν επαγγελματίας, προπονούνταν σκληρά και γνώριζε τι ήθελε να επιτύχει. Στόχευε ψηλά. Ίσως ψηλότερα από όσο μπορούσε. Σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν ανεύθυνος. Αν τον διόρθωνες στον τρόπο που οδηγούσε θα σου έλεγε πως είχε δίκιο, γιατί ήξερε πως έχεις δίκιο, αλλά τρεις μέρες μετά θα είχε πτώση στο ίδιο σημείο της ίδιας στροφής".
" Πολλοί άνθρωποι επιχείρησαν να δημιουργήσουν προβλήματα στη σχέση μας. Αλλά τα πηγαίναμε πάντα καλά χάρη σε εκείνον. 'Ηταν εμφανές πως με θαύμαζε. Ήταν αληθινός άνθρωπος. Αυτό έκανε τη διαφορά, γιατί έμεινε ίδιος όταν γίναμε αντίπαλοι. Με θαύμαζε, μεγάλωσε βλέποντας με στους αγώνες. Ήμουν πολύ ευτυχισμένος όταν ήμουν κοντά στον Σικ". | | | |
| | | |
| | | |
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ 30/9 ΣΤΗΝ ARAGON ΙΣΠΑΝΙΑ. | | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |